Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace pro festivalové návštěvníky na iOS
Menšík, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat iOS aplikaci sdružující informace o festivalech na jedno místo. Uživatelům má poskytnout přehled o konaných událostech a pomoct jim při organizaci času. Práce popisuje proces tvorby aplikace od návrhu uživatelského rozhraní a systémové architektury až po implementaci včetně závěrečného testování. Výsledkem je klient-server aplikace umožňující organizátorům zaregistrovat do systému libovolný typ festivalu prostřednictvím webového rozhraní, který se následně zobrazí uživatelům v mobilní aplikaci. Serverová část je implementovaná ve frameworku Django, klientská aplikace ve frameworku SwiftUI.
Mobilní aplikace využívající hlubokých konvolučních neuronových sítí
Poliak, Sebastián ; Herout, Adam (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Táto práca popisuje proces tvorby mobilnej aplikácie, ktorá využíva hlboké konvolučné neurónové siete. Proces začína predstavením hlavnej myšlienky, po ktorej nasleduje produktový a technický návrh, implementácia a vyhodnotenie. Práca taktiež skúma technické pozadie rozpoznávania obrazu, a vyberá najvhodnejšie možnosti pre účely aplikácie. Tie sú detekcia objektov a multi-label klasifikácia, ktoré sú obe implementované, vyhodnotené a porovnané. Výsledná aplikácia sa snaží priniesť hodnotu z užívateľského aj technického hľadiska. 
Síťová aplikace pro karetní hru Magic: The Gathering
Stonavský, Jakub ; Kubát, David (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je popsán návrh a implementace on-line hry dle sběratelské karetní hry Magic: The Gathering. Jedná se o aplikaci typu klient-server implementovánu v jazyce C++ s použitím Qt frameworku. Také jsou v této práci vysvětleny síťové modely ISO/OSI, TCP/IP a model klient-server.
Aplikace pro festivalové návštěvníky na iOS
Menšík, Jan ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat iOS aplikaci sdružující informace o festivalech na jedno místo. Uživatelům má poskytnout přehled o konaných událostech a pomoct jim při organizaci času. Práce popisuje proces tvorby aplikace od návrhu uživatelského rozhraní a systémové architektury až po implementaci včetně závěrečného testování. Výsledkem je klient-server aplikace umožňující organizátorům zaregistrovat do systému libovolný typ festivalu prostřednictvím webového rozhraní, který se následně zobrazí uživatelům v mobilní aplikaci. Serverová část je implementovaná ve frameworku Django, klientská aplikace ve frameworku SwiftUI.
Mobilní aplikace využívající hlubokých konvolučních neuronových sítí
Poliak, Sebastián ; Herout, Adam (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Táto práca popisuje proces tvorby mobilnej aplikácie, ktorá využíva hlboké konvolučné neurónové siete. Proces začína predstavením hlavnej myšlienky, po ktorej nasleduje produktový a technický návrh, implementácia a vyhodnotenie. Práca taktiež skúma technické pozadie rozpoznávania obrazu, a vyberá najvhodnejšie možnosti pre účely aplikácie. Tie sú detekcia objektov a multi-label klasifikácia, ktoré sú obe implementované, vyhodnotené a porovnané. Výsledná aplikácia sa snaží priniesť hodnotu z užívateľského aj technického hľadiska. 
Síťová aplikace pro karetní hru Magic: The Gathering
Stonavský, Jakub ; Kubát, David (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je popsán návrh a implementace on-line hry dle sběratelské karetní hry Magic: The Gathering. Jedná se o aplikaci typu klient-server implementovánu v jazyce C++ s použitím Qt frameworku. Také jsou v této práci vysvětleny síťové modely ISO/OSI, TCP/IP a model klient-server.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.